Page 25 - piscus
P. 25
northernseafood.no
● – Å klare å lage en samlet
oversikt over bedrifter på
kryss av landegrenser er et
omfattende arbeid, men vi har
gode resurser innen næringen
selv, forteller Kathrine Friis
Schjetne, markedsdirektør
i Findexa Forlag i Oslo.
på kartet bedriften er lokalisert, men også høye standard i næringen, bidrar man til for de som er på jakt etter en informa-
få et inntrykk av hvordan det ser ut utenfor økt konkurranseevne for aktørene ute i sjonskilde om det nordiske markedet.
veggene til den potensielle leverandøren. det internasjonale markedet, slår mar- Det presiseres til slutt at nettsiden
kedsdirektør Kathrine Friis Schjetne fast, er tilpasset alle formater, og skalerer
Samlepunkt og hun fortsetter. automatisk til den enheten man bru-
– Sjømatindustrien er en stor industri som – Hele veien handler det om økt synlig- ker. Integreringen med «Google maps»
selger sine produkter i mer er enn 150 land, het til næringen og hva vi driver med her gjør at nettsiden også fungerer bra
og det å kunne lage et samlepunkt for oppe i nord. Å kunne kombinere et godt lokalt, ettersom GPS koordinatorene
bedriftene i Norden er kjempe spennende. redaksjonelt innhold med bedriftsinfor- viser først og fremst bedrifter i nærhe-
Ved å promotere en region med samme masjon vil gi et glimrende utgangspunkt ten av deg. ●●
PiscusNytt 25