Page 2 - tess egne merkevarer
P. 2

Illustrasjon - forside:
             TESS forretningsidè

             1968:                                                                              1968
             Teknisk Service skal selge slanger for
             alle formål og tilhørende armatur slik at vi
             både i verdi og volum oppnår minst 60%
             markedsandel.
             1980:
             Etter hvert som markedsandelene økte
             ble målsettingen utvidet til å omfatte alt
             av industrielle produkter og tilhørende
             tjenester til drift og vedlikehold.
             2007:
             TESS går teknisk og tar totalansvar.                            2017
             Forretningsidèen ble ytterligere utvidet
             slik at TESS i dag også er en totalleve-
             randør til subsea, offshore og tradisjonell
             industri, entreprenører, havbruk, kommu-
             nale og offentlige etater - når slanger og
             hydraulikk er involvert.





             HMS i fokus                                     Kvalitetspolitikk

             TESS ønsker gjennom et aktivt HMS-system, å bidra   I HENHOLD TIL ISO 9001:2015 / ISO 3834-2:2005
             med gode relasjoner til sine medarbeidere og sam-
             funnet rundt seg, samt å skape vekst og varige verdier.  TESS har kvalitetssikringssystem i henhold til kravene
                                                             i ISO 9001:2015 og NS-EN ISO 3834-2:2005. Som
             TESS jobber hver dag med å redusere belastning til   den første i slangebransjen utarbeidet TESS allerede
             ytre miljø, samt redusere klimautslipp.         i 1984 et internt kvalitetssikringssystem, sertifisert av
             TESS as, TESS Logistikk as, TESS Subsea as, TESS   Det Norske Veritas. Nå er TESS as, TESS Logistikk as,
             Vest as og Servicesenter Bergen er ISO 14001:2015   TESS Subsea as, TESS Vest as, Servicesenter Bergen,
             sertifisert. TESS Vest as, regionsenter og Servicesenter   TESS Stavanger, TESS Kongsberg og TESS Singapore,
             Bergen er også OHSAS 18001:2007 sertifisert.    sertifisert iht ISO 9001:2015.
             HMS i TESS er forankret hos den øverste ledelse:  Kontinuerlige forbedringer, godt lederskap og kunde-
             Null-skade filosofien gjelder for alle TESS’ aktiviteter. Vi   tilfredshet er blant flere kvalitetskriterier vi i TESS alltid
             vil derfor i vårt daglige arbeid jobbe for å hindre enhver   har i fokus. Alle våre kunder skal få leveranse i henhold
             form for ulykke og helseskade, samt skape trivsel på   til behov, spesifikasjoner, og ikke minst, forventninger.
             arbeidsplassen.

















             Foto: Thomas Skrede Lund Foto: Thomas Skrede Lund  Kvalifikasjonsgodkjennelser


                     KUNDENE SKAL KOMME TILBAKE - IKKE PRODUKTENE
   1   2   3   4   5   6   7