Page 2 - tess egne merkevarer
P. 2
Illustrasjon - forside:
TESS forretningsidè
1968: 1968
Teknisk Service skal selge slanger for
alle formål og tilhørende armatur slik at vi
både i verdi og volum oppnår minst 60%
markedsandel.
1980:
Etter hvert som markedsandelene økte
ble målsettingen utvidet til å omfatte alt
av industrielle produkter og tilhørende
tjenester til drift og vedlikehold.
2007:
TESS går teknisk og tar totalansvar. 2017
Forretningsidèen ble ytterligere utvidet
slik at TESS i dag også er en totalleve-
randør til subsea, offshore og tradisjonell
industri, entreprenører, havbruk, kommu-
nale og offentlige etater - når slanger og
hydraulikk er involvert.
HMS i fokus Kvalitetspolitikk
TESS ønsker gjennom et aktivt HMS-system, å bidra I HENHOLD TIL ISO 9001:2015 / ISO 3834-2:2005
med gode relasjoner til sine medarbeidere og sam-
funnet rundt seg, samt å skape vekst og varige verdier. TESS har kvalitetssikringssystem i henhold til kravene
i ISO 9001:2015 og NS-EN ISO 3834-2:2005. Som
TESS jobber hver dag med å redusere belastning til den første i slangebransjen utarbeidet TESS allerede
ytre miljø, samt redusere klimautslipp. i 1984 et internt kvalitetssikringssystem, sertifisert av
TESS as, TESS Logistikk as, TESS Subsea as, TESS Det Norske Veritas. Nå er TESS as, TESS Logistikk as,
Vest as og Servicesenter Bergen er ISO 14001:2015 TESS Subsea as, TESS Vest as, Servicesenter Bergen,
sertifisert. TESS Vest as, regionsenter og Servicesenter TESS Stavanger, TESS Kongsberg og TESS Singapore,
Bergen er også OHSAS 18001:2007 sertifisert. sertifisert iht ISO 9001:2015.
HMS i TESS er forankret hos den øverste ledelse: Kontinuerlige forbedringer, godt lederskap og kunde-
Null-skade filosofien gjelder for alle TESS’ aktiviteter. Vi tilfredshet er blant flere kvalitetskriterier vi i TESS alltid
vil derfor i vårt daglige arbeid jobbe for å hindre enhver har i fokus. Alle våre kunder skal få leveranse i henhold
form for ulykke og helseskade, samt skape trivsel på til behov, spesifikasjoner, og ikke minst, forventninger.
arbeidsplassen.
Foto: Thomas Skrede Lund Foto: Thomas Skrede Lund Kvalifikasjonsgodkjennelser
KUNDENE SKAL KOMME TILBAKE - IKKE PRODUKTENE