Page 5 - Norges Kommunekalender
P. 5
Ved mottak av vare Invacare ønsker å levere kvalitet til våre kunder, og vi vil derfor informere om hvilket
ansvar og regler som gjelder ved mottak av varer. Med mange leveringer daglig vil det
fra tid til annen oppstå situasjoner med feilleveringer, manko eller skade på varer ved
transport. Ved signering ved mottak av varer har man et ansvar for å sjekke at varene er
riktige og uten skade. Feilleveringer, manko og transportskader meldes til kundekontakt
i Invacare så raskt som mulig, og dersom man oppdager skade umiddelbart ved
levering skal skade registreres på transportørens dokument ved signering av mottak.
Mer informasjon om dette finner du på vår nettside under fanen «Support».
Reklamasjoner og garanti
Invacare AS har etablerte rutiner som skal sikre best mulig kontroll på vareflyten ved
garanti og reklamasjon på våre produkter, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre
disse rutinene. For å få en velfungerende prosess og for å gi våre kunder best mulig
service, er det viktig at våre kunder gir nødvendig dokumentasjon.
Ved garanti og reklamasjoner må kunden ta kontakt med vår selger eller kundeservice.
Vi vil da vurdere saken og gi en tilbakemelding på hvordan saken skal håndteres og
løses.
Ved retur av defekt del ønsker vi at du som kunde bruker skjemaet «returmelding»
ved garanti og reklamasjon som er tilgjengelig på vår nettside under fanen «Support».
Dette skjemaet må fylles ut og følger varen(e) som returneres.
Retursendingen som gjelder reklamasjon og garanti sendes med Invacare sin
transportør med vårt kundenummer til:
Invacare AS
Grensesvingen 9
0661 OSLO
Ta kontakt med kundeservice eller vår tekniske avdeling på telefon 22 57 95 00 dersom
du har spørsmål rundt dette.
5